1/1/09

Το χριστουγεννιάτικο (άντε πες πρωτοχρονιάτικο) δώρο




Καλή χρονιά!
Εύχομαι το 2009 να είναι ένα ευτυχισμένο και δημιουργικό έτος χωρίς πολέμους και αναταραχές και να φέρει στις ψυχές των ανθρώπων παντοτινή ειρήνη και γαλήνη




(και αν γίνεται να οδηγήσει και μερικές ψυχες στο blog μου γιατί έχει πιάσει αράχνες...)
Υ.Γ1: ΠΕΤΥΧΑ ΤΟ ΦΛΟΥΡΙ !!!!!!! , έχω να το τύχω απ' όταν γεννήθηκα, πιστεύστε με είναι πολύ δύσκολο να το τύχεις, ειδικά άμα η βασιλόπιτα είναι για 13 άτομα... τι να πω, ελπίζω να μου φέρει τύχη, τη χρειάζομαι άλλωστε
Υ.Γ2: Μα δεν είναι πολύ γλυκό αυτό το κουνελλάκι;;;

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

xaxaxaxa! glykytato einai!! pseudizei san ton bradypoys apo t Ice age m fainetai.. Kali xronia k se sena me polli polli tyxi k o,ti allo epithymeis! Kali epistrofi pisw st sxoleia :( :)

Ανώνυμος είπε...

* Y.G.: to "gati" sas, opws t eleges einai kala? to exete akomi sto spiti sas, etsi? steile m kamia fwtografia toy! tis latrevw ts gates!! **

Scrat είπε...

@ AkilY
Καλή Χρονιά!
Πράγματι είναι πολύ γλυκό... σαν τον βραδύπους;; μμμ τώρα που το λές μοιάζει λίγο, βέβαια εμένα από το ice age αγαπημένος μου χαρακτήρας είναι προφανώς ο scrat!

Scrat είπε...

@ ΑkilY 2
Καλά είναι το γατί, θα σου στείλω φωτογραφίες.
Εντωμεταξύ η αδερφή μου πήρε ένα τέλειο γκρίζο σουπερ mini κουνελλάκι!!!
Χωράει στην παλάμη μου, για τέτοιο μέγεθος μιλάμε!


(Ναι το ομολογώ επίτηδες έγραψα 2 σχόλια, γιατί...)

Ανώνυμος είπε...

xaxaxaxa..gia na fainontai pio polla?? Polu xairomai poy einai kala t gataki kai anypomonw para poly gia tis fwtigrafies!! Ax..na m steileis kai apo t koynelaki! san xamsteraki ena pragma t fantazomai..prepei ontws na nai yperoxo!!

Ανώνυμος είπε...

*A!! nai ontws einai profanes pws s xei trelanei o Scrat. Einai morfi! Poly poly gelio.. alla k o bradypoys emena m aresei! Einai o xaraktiristikos polylogas filos t kyriws prwtagwnisti (Blepe Shreck p.x. To "donkey" petaei tromeres atakes! alla ennoeitai apo kei megali agapi einai o Puss In Boots! Glykaaas!)

key- paris-aki είπε...

Το λαγουδάκι είναι όλα τα λεφτά
ιδιαίτερα όταν λέει und my heart my klopf klopf klopf ...

υ.γ Αν έχω κάνει λάθος διορθώστε με