9/5/08

Σχολική εκδρομή





Σήμερα κάναμε την καθιερωμένη εκδρομή του μήνα, αυτή τη φορά για να παίξουμε ποδόσφαιρο και τένις στα Βριλήσσια . Μαζί μας ήταν και η Β' Λυκείου.
Όταν φτάσαμε στις εγκαταστάσεις ( που είχαν και κλειστή πισίνα παρακαλώ !) χειριστήκαμε σε 4 ομάδες, 1 από την πρώτη Λυκείου και 3 από τη δεύτερη και ξεκινήσαμε ένα μινι πρωταθληματάκι. Η ομάδα μου αν και έχασε στους πρώτους 2 αγώνες στον τελευταίο "ξέσπασε" και νίκησε 8-3 την καλύτερη ομάδα του Λυκείου. Τελικά πήραμε την 3η θέση.
Μετά ξεκουράστηκα λίγο και πήγα να παίξω τένις σε ένα από τα πολλά γήπεδα που είχε εκεί .
Αποφάσισα να φύγω μόνος μου για να κάνω και μια μικρή βόλτα στα Βριλήσσια Ήταν πάρα πολύ ωραία: μεγάλοι δρόμοι γεμάτοι δέντρα, μεγάλα χαμηλά σπίτια με κήπους (που έχουν μέχρι και έλατα !) και πολύ ησυχία.
Αυτό που μου έκανε εντύπωση ήταν τα φώτα στους δρόμους που δεν βρίσκονταν στο πλαι, αλλά κρέμονταν πάνω από το δρόμο
-Τα έχουν βάλλει έτσι ώστε να μην εμποδίζονται τα δέντρα και για να φωτίζεται καλύτερα οι δρόμοι, το βράδυ είναι υπέροχα, έσπευσε να μου εξηγήσει ο Σ. , ξεναγός μου σ' αυτή τη μικρή βόλτα.
Η βόλτα σταμάτησε στο μετρό της Δουκ.Πλακεντίας, όπου θαύμασα λίγο τις πέτρες που κρέμονταν από το ταβάνι, προτού πάρω το μετρό για το γυρισμό.

Δεν υπάρχουν σχόλια: