9/5/08

No More English...

Είμαστε παράξενα όντα εμείς οι άνθρωποι. Περιμένουμε πως και πως να τελειώσουμε μια εργασία, κι όταν πια είμαστε στο τέρμα κάνουμε λίγο πίσω, διστάζουμε.
Σήμερα ήταν η τελευταία φορά που έκανα αγγλικά (αν θεωρήσουμε ότι θα πάρω επιτέλους αυτό το Proficiency). Όταν τέλειωσε το μάθημα όλοι οι συμμαθητές χαιρέτησαν την καθηγήτρια μας, την κα. Margaret και έπειτα ο καθένας τράβηξε για το σπίτι του, διαφορετικές πορείες διαφορετικές κατευθύνσεις..
Στέκομαι μπροστά από το ψυγείο όπου βρίσκεται καρφιτσωμένο το πρόγραμμα αυτής της σχολικής χρονιάς. Δευτέρα- Τετάρτη- Παρασκευή Αγγλικά, με χοντρά πατημένα γράμματα. Παίρνω ένα μολύβι και αρχίζω να διαγράφω τις μέρες των αγγλικών.
Παράξενο !
Αν και πριν νόμιζα ότι αυτό θα το έκανα με πολύ ευχαρίστηση, τώρα το μυαλό μου είναι αλλού. Αντί να διαγράφω μέρες και ώρες, τώρα μου φαίνεται σαν να διαγράφω τα πρόσωπα των συμμαθητών μου. Αλήθεια πότε θα τους ξαναδώ ;
Στη διάρκεια αυτού του χρόνου κάποιοι έγιναν φίλοι μου, κάποιοι αντίθετα αδιαφόρησαν, σε λίγα χρόνια γι αυτούς δεν θα 'μαι παρά μια μακρινή ανάμνηση, ένα όνομα και τίποτε άλλο. Οι δρόμοι μας για ένα χρόνο συνέπιπταν, τώρα όμως ακολουθεί ο καθένας μας κι από μια διαφορετική πορεία, προς μια άλλη διαφορετική κατεύθυνση, αλλά που ξέρεις ίσως στην τελική αυτοί οι δρόμοι μπορεί και να ξανασυναντηθούν.
Έστω και για μια στιγμή...

1 σχόλιο:

Sophie είπε...

Γεια σου sleepthief...
Είμαι η Melody. Ψάχνοντας διάφορες πληροφορίες για το βιβλίο "ο καιρός του Βουλγαροκτόνου" μπήκα στο ιστολόγιό σου και ομολογώ ότι όσο το διάβαζω τόσο με συνεπαίρνει ο τρόπος με τον οποίο γράφεις και σκέφτεσαι. Φέτος πηγαίνω στην Τρίτη Λυκείου. Διαβάζοντας το "Νο more English..." συνειδητοποιησα οτι έβλεπα ένα καθρέφτισμα όσων κρύβω στο βάθος των σκέψεών μου. Τόσα χρόνια παραπονιόμαστε για το σχολείο και ανυπομονούμε να τελειώσει και τώρα που φτάσαμε στο τέλος... είναι αλλιώς. Ίσως είναι περιττές πληροφορίες για σένα,αλλά ανυπομονώ να περάσω στην αρχιτεκτονική για να ειδικευτώ με μεταπτυχιακό στη συντήρηση έργων τέχνης. Έχω ασχοληθεί και εγώ με τη μουσική, αλλά και με το θέατρο και τη ζωγραφική. Αναρωτιέμαι αν, ως άτομο με τόση ευαισθησία ως προς την τέχνη και το πνεύμα, θα μπορούσες να με συμβουλεύσεις ή και να συζητήσεις μαζί μου για πράγματα που άλλοι προσπερνούν...