14/4/08

Το σχολείο μου: Ελληνική Παιδεία


Το τωρινό μου σχολείο είναι το ιδιωτικό λύκειο "Ελληνική παιδεία", ένα από τα λίγα σχολεία που είναι αρρένων, που φοιτούν δηλαδή μόνο αγόρια (αν και αυτό θα αλλάξει σε 3 χρόνια) !Το σχολείο βρίσκεται στα Μελίσσια, και γι αυτό πρέπει να ξυπνήσω πολύ νωρίς για να φτάσω από το Μοσχάτο εκεί, παρ' όλα αυτά αξίζει τον κόπο, αφού το επίπεδο των καθηγητών και των μαθητών είναι πολύ υψηλό. Το σχολείο μου σχεδόν κάθε χρόνο εκπροσωπείται από κάποιο μαθητή στην βουλή των εφήβων, ενώ σημαντικές είναι οι διακρίσεις του στον τομέα της πληροφορικής όπου καταλαμβάνει την πρώτη θέση στην Ελλάδα. Επίσης από τα τέσσερα μέλη της Εθνικής ομάδας πληροφορικής, τα δύο ήταν από το σχολείο μου, και κατάφεραν να πάρουν την 10η θέση στον παγκόσμιο διαγωνισμό πληροφορικής, ανάμεσα σε 31 άλλες χώρες.
Στα διαλείμματα εμείς οι μαθητές μπορούμε να παίξουμε ποδοσφαιράκι, να γυμναστούμε στο (κλειστό) γυμναστήριο, να παίξουμε πινγκ-πονγκ ή - το πιο συνηθισμένο-, να παίξουμε μπάσκετ. Τέλος στον 3ο όροφο υπάρχει ένα εκκλησάκι αφιερωμένο στο Άγιο Πνεύμα και στον Άγιο Λεωνίδα και έτσι δεν χρειάζεται να πάμε κάπου αλλού όταν χρειάζεται να εκκλησιαστούμε.


Η ιστοσελίδα του σχολείου μου

Δεν υπάρχουν σχόλια: