24/4/08

Αυγά με σχέδια από φύλλα




ΠΡΟΤΑΣΗ δημιουργίας για τη Μ.ΠΕΜΠΤΗ κι όχι μόνο*

Στην οικογένειά μου καθε χρόνο βάφουμε
ΜΟΝΟ
κόκκινα αυγά (έτσι είναι το έθιμο και ο συμβολισμός του) ό μ ω ς κάνουμε μια χαριτωμένη ...ατασθαλία τοποθετούμε φύλλα ή αγριολούλουδα πριν τη βαφή και το αποτέλεσμα είναι πολύ καλλιτεχνικό και εντυπωσιακό .Η γιαγιά μου είναι αυτή που έμαθε τη μητέρα μου κι εκείνη εμάς αυτό τον τρόπο. Μοναδικές στιγμές όταν τα αδέρφια μου κι εγώ ξεχυνόμαστε στο δάσος και στους κήπους να βρούμε τα καλύτερα χορτάρια για το "σπορ" (βλέπετε δεν είναι όλες οι πρασινάδες το ίδιο αποτελεσματικές !)
παίρνουμε το φύλλο, το τοποθετούμε στο αυγό στερεώνουμε με καλτσόν και δένουμε με κλωστή γρήγορα-γρήγορα και σφιχτά (προσοχή μη σπάσει το αυγό) και βουτάμε στη βαφή.
Βέβαια...όλη αυτή η διαδικασία γίνεται πριν τη βαφή. Αν χρησιμοποιούμε βαφή κρυα σε βρασμένα αυγά τυλίγουμε μετά το βράσιμο . Αν τα αυγά βράζουν μέσα στη βαφή , ενννοείται ότι τα τυλίγουμε άβραστα . Για όποιους το τολμήσουν : ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ !

Τρόπος :δημιουργικός, οικονομικός, καλλιτεχνικός, οικολογικος (σε συνδιασμό με οικολογική βαφή) και πολύ πρακτικός ..δεδομένου ότι τα παλιά καλτσόν των γυναικών της οικογένειας αξιοποιούνται πριν πεταχτούν!


*Η γιαγιά μου λέει ότι κόκκινα αυγά βάφουν και το Μ.Σάββατο (έτσι κάνουμε κι εμείς) αλλά και όλο το διάστημα μέχρι την Ανάληψη

Δεν υπάρχουν σχόλια: